środa, 16 marca 2011

Notka druga :)

Dziś zdjęcia pazurków Tomalonki :) moim zadaniem było pomalować pazurki, don't touch skórek :P




I jeszcze gratisowo zdjęcia pazurków siostry. Skórek też nie tykałam :P bo ona sama umie je usuwać, ale sie jej nie chciało :P



Otrzymałam już skargi, że nie można komentować.. Pozmieniałam w ustawieniach i teraz powinno być ok. Ale jeśli nadal są problemy i tak strasznie wam zależy, to komenty proszę kierować do mnie na maila :) Tu -> napisz do mnie
Aha i jeszcze link do piosenki Katy Perry, bo mi się strasznie spodobała i polecam:
http://www.youtube.com/watch?v=0QUQ1OJbZg8
 To tyle na dziś :) Looknijcie jutro, będą nowe zdjęcia na pewno :)
Nara

1 komentarz:

  1. No ładne te fotki, tych moich pazurków :P szczerze w życiu bym nie pomyślała, że będę kiedyś mieć żółty lakier na paznokciach xD no ale, bardzo mi się podobał i kolorek i wykonanie :D btw french siostry też ładniusi :P

    OdpowiedzUsuń