sobota, 17 grudnia 2011

51.

Dziś rano, zaraz po sniadaniu, jeszcze w piżamie - upiekłam przepyszne maślane ciasteczka! Dosłownie rozpływają się w ustach! są bardzo proste i bardzo szybko się je robi. Przepis zaczerpnięty ze strony Moje Wypieki.




Ponadto postanowiłam wziąć udział w konkursie na blog roku 2011 :P Szans nie mam, ale dla zabawy się zgłosiłam :D
Zakupiłam też w ostatnim czasie grube papiloty i kombinuje z ich ulożeniem na głowie, żeby jednocześnie się wyspać i otrzymać piękne loki. Były już próby. Pierwsza - niepowodzenie, włosy nie wyschły przez noc. Druga (dzisiejsza) włosy wyschły, są loki, piekne i grube, ale mogą być jeszcze piękniejsze, więc będę dalej próbować. Niestety nie mam dziś czasu na wymyślanie fryzur, więc zdjęć włosów nie będzie. Ale może jutro.... :)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz