wtorek, 26 lutego 2013

155.

Zainspirowana tym blogiem postanowiłam zrobić pasztet. Nie wiem jak ja to zrobiłam, ale zamiast tuńczyka kupiłam łososia... No nic, przecież nie wyrzucę, a ochota na pasztet była ogromna! :) Więc oto jest:

Pasztet z łososia (lub tuńczyka) na 2 osoby:
200g łososia (lub tuńczyka) z puszki
2-3 łyżki bułki tartej
1 jajko
3 łyżki startego parmezanu (u mnie bursztyn i salami)
posiekana natka pietruszki (ja nie dodałam)
sól, pieprz

Rybkę dokładnie odsączyć na sitku. Rozdrobnić łososia, dodać resztę składników, doprawić, zagnieść i uformować w wałeczek. Wałek ciasno zawinąć w folię aluminiową, mocno skręcić końce folii. Rybkę włożyć do wrzątku i gotować 20-30min. Ostudzić i schłodzić porządnie w lodówce.
Smacznego! :)



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz