czwartek, 18 kwietnia 2013

170.

Co by tu zrobić z polędwiczek z indyka? Ano różne rzeczy można zrobić, ja się zdecydowałam na roladę z pieczarkami :)

Rolada z indyka z pieczarkami:
250g polędwiczek z indyka
1 jajko
kilka pieczarek
przyprawy

Mięso kroimy w kostkę i blendujemy z jajkiem i przyprawami. Pieczarki kroimy w plasterki, mieszamy z mięsem. Formujemy roladę (moja wyszła gruuuuba) i zawijamy w folię aluminiową. W parowarze gotowałam ją chyba z godzinę, żeby mieć pewność, że środek też się ugotuje. Przy okazji uparowały się ziemniaczki i brokuły  ;) Przygotowałam też dip z owych brokułów, z dodatkiem białego serka (Mój Ulubiony) i jogurtu naturalnego, plus przyprawy. Uparowaną/ugotowaną roladę kroimy w plastry, opcjonalnie: polać dipem brokułowym. Kompocik wiśniowy i obiad jak ta lala :)
Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz