poniedziałek, 16 kwietnia 2012

77.

Otóż i na moim blogu po raz drugi pojawia się recenzja! Dziś chciałabym Wam przedstawić:
osuszacz do lakieru Delia: nail enamel dryer.


koteczka bardzo zmęczyło to całe fotografowanie.... :)

Na opakowaniu jest napisane tak: przyspiesza wysychanie emalii, dodatkowo chroni paznokcie przed powstaniem zarysowań i smug. Po aplikacji preparat szybko odparowuje, nabłyszcza płytkę paznokcia i uwydatnia kolor. Nie powoduje wysuszania skórek wokół paznokci.

Zapachem przypomina mi zmywacz z Isany, ten zielony.Oczywiście bezpośrednio po spryskaniu czuć chemię, ale szybko odparowuje. Później palce pachną odziwo dosyć przyjemnie ;)

Koloru brak. Przezroczysty płyn. Konsystencja? Hmm.. w zasadzie powiedziałabym, że jest to bardzo rozcieńczony olejek, ale nie olejek :)

Sposób użycia:  spryskać świeżo pomalowane paznokcie z odległości ok.10cm, chwilę odczekać.

Cena: 11,90zł  za 125ml

Moja opinia? POLECAM! :) Bez dwóch zdań! Od razu ostrzegam, żeby nie pryskać sobie tym po biurku :P Bo zawartość olejku skutecznie brudzi powierzchnie :P Ja podkładam sobie pod paznokcie ręcznik papierowy. Dzięki swojej oleistości faktycznie nie wysusza skórek. Nabłyszcza. Szybko odparowuje. Przyspiesza znacznie wysuszanie lakieru. Pomalowałam paznokcie lewej ręki, spryskałam. Pomalowałam paznokcie prawej ręki, wtedy miałam już 'lewe' paznokcie suche. Ani 5 minut mi to nie zajęło przecież, a już były suche! Oczywiście nie od razu poleciałam sprzątać, prać i gotować :P poszperałam po necie, żeby paznokcie tak awaryjnie miały czas na doschnięcie. I nie mam odciśniętej pościeli :D No po prostu rewelacja i absolutny KWC! (Kosmetyk Wszech Czasów). Od piątku nic mi nie odprysnęło, może to osuszacz się do tego przyczynił? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz