wtorek, 16 kwietnia 2013

168.

Co by tu zrobić na obiad? Może jakieś babeczki? :D Mięsne, dla odmiany.

Mięsne babeczki:
filet z kurczaka
jajko
brokuły
pieczarki
biały ser
przyprawy

Kolejna obiadowa improwizacja :) Mięso pokroiłam w kostkę i zblendowałam razem z jajkiem i przyprawami. Kilka różyczek brokuła ugotowałam w osolonej wodzie, pieczarki miałam już usmażone wcześniej. Następnie brokuła wystudziłam, dorzuciłam pieczarki i nieco sera (Mój Ulubiony) oraz przyprawy i zblendowałam. W foremkach na muffinki najpierw wykładałam mięsko, potem masę brokułową. Zostało mi nieco mięsa, więc do niektórych na górę jeszcze podokładałam. Ale następnym razem jak będę robić takie babeczki, to na dół dam brokuła, a na górę mięso, żeby łatwiej sie wyciągały z foremek. Piec w 180st.C 30-40min. Wyszło mi 10 babeczek. Ilość mięsa jaką trzeba? Tyle, ile zużyłybyście na obiad dla 2 osób :) Nie ważyłam, wszystko na oko robiłam.
Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz