sobota, 3 sierpnia 2013

183.

Porządków ciąg dalszy ;) Postanowiłam podpowiedzieć Wam na jakie blogi kulinarne zaglądam. Nie korzystam z przepisów umieszczanych na jakichś serwisach sponsorowanych Knorr czy Winiary, ani z przepisów z gazet. Dla mnie najlepsze są blogi, bo tam znajdują się wypróbowane przez autorki przepisy i zawsze wychodzą mi z nich wypieki czy też obiady. A jakie piękne zdjęcia tych wyrobów... :) Na talerzu w domu wygląda to trochę inaczej ;)

Jeżeli ktoś zaglądał do pliku z "ciekawymi przepisami", to na pewno część tych blogów już zna. Linki do nich widnieją też od kilku na dni na moim blogu.




DOMOWE GOTOWANIE i DOMOWE WYPIEKI to blogi autorstwa p.Joanny i założę się, że większość z Was korzystało już z jej przepisów. Ogromna kopalnia najróżniejszych dań i wypieków, które ZAWSZE się udają :) Ogromnie polecam!




Któż nie zna KWESTII SMAKU? Chyba każdy słyszał :) Przepiękne zdjęcia i sprawdzone przepisy. Dania kuchni włoskiej, francuskiej, angielskiej i oczywiście polskiej. Również przeogromnie polecam :)




FILOZOFIA SMAKU to również bardzo przeze mnie lubiany blog i na liście "ciekawych przepisów" pojawia się dosyć często :) Można tu znaleźć przepisy kuchni meksykańskiej, włoskiej, a nawet arabskiej i azjatyckiej.




KULINARNE SZALEŃSTWA MARGARYTKI to blog, który z pewnością mogę Wam polecić. Łatwo znaleźć przepis dzięki wielu kategoriom. Znajdziemy tu także kilka przepisów na dania z parowaru (czyli coś dla mnie) oraz na przetwory. W zasadzie blog można skomentować jednym zdaniem: Dobrze i polsku! :)




Jeśli chcecie coś upiec, to zapraszam na blog ARABESKI :) Ogrom! Po prostu ogromna ilość przepisów na najróżniejsze wypieki! Zawsze wychodzą i zawsze pyszne :)



SMAK ZDROWIA to najzdrowszy blog jaki znam :) Wiele przepisów już wykorzystałam i są pyszne, dietetyczne, a przede wszystkim zdrowe. Ten blog wciąga i uzależnia ;) Jak zaczniesz czytać, to już nie można przestać, a każdy wpis się dosłownie pożera oczami! Kopalnia wiedzy o zdrowym odżywianiu. Uważam, że autorka powinna wydać książkę, którą należy wprowadzić do szkół jako podręcznik :) Jeśli chcecie zdrowo się odżywiać lub schudnąć (a w wypadku tego bloga to jest to samo), to nie możecie tu nie zaglądnąć. Polecam przejrzeć galerię metamorfoz - powala i motywuje :) Nobla dla tej Pani! Mnóstwo różnych ciekawostek, plany diety oraz cykl artykułów "od aktywności do zdrowia" powstałe we współpracy z p. Mariuszem, który chciał podzielić się po prostu swoją wiedzą na temat zdrowego trybu życia. Nie ma lepszego miejsca w sieci, POLECAM! :)




Jeśli ktoś czyta mojego bloga, to na pewno rozpozna ten blog: PIECZARKA MYSIA :) Przepisy, z których niejednokrotnie już korzystałam i ciągle korzystam :) Proste i pyszne przepisy dla każdego! Dla początkujących wprost idealny. Zajrzyjcie :)




W KUCHNI USAGI znajdziecie WSZYSTKO. A najpyszniejsze są desery :) I to najbardziej na tej stronie polecam :) Zdjęcia aż by się zjadło! Tak apetycznie to wygląda :) Znajdziecie tam również przepisy z całego świata, dosłownie. Polecam!




NA MIOTLE znajdziecie bardzo przydatne ABC pieczenia, a jak zobaczycie, ile autorka ma foremek, to Wam oko zbieleje z zazdrości ;) Również jest tu kilka tutoriali czyli przepisy krok po kroku, m.in. na "marchewki" z sałatką ->http://namiotle.pl/5008/jak-zrobic-marchewki-z-kruchego-ciasta/, które na imieninach na pewno będą hitem! :)




Ostatnio odkryłam też WYPIEKI Z PASJĄ. Ciągle jestem na etapie przeglądania zawartości bloga i kilka przepisów już sobie zapisałam do wypróbowania :) Polecam wpis o składaniu serwetek -> http://wypiekizpasja.blox.pl/2011/06/Dinner-Party-Kilka-serwetkowych-trikow.html.




Zaglądam też na RASPBERRIES AND CREAM jak coś bym upiekła, ale nie wiem co ;)




Z PAMIĘTNIKA DIETETYKA to jeszcze jeden blog o lekkim i zdrowym jedzeniu. Możecie też znaleźć tu wiele porad dotyczących odżywiania, pochodzących od dietetyczki :) Warto poczytać!


No :) Przedstawiłam Wam 13 blogów, na które najczęściej zaglądam. Wiadomo, zajrzę też czasem na inne - tą resztę znajdziecie w pliku CIEKAWE PRZEPISY.

Mam nadzieję, że przyda Wam się moja lista.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz