środa, 16 października 2013

202.

Trochę przerwy w prowadzeniu bloga jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)
Na wstępie pragnę pozdrowić wierną  czytelniczkę Kasię Sz.! :) Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz :) Mogę Cię nawet zacząć tutaj reklamować :)

Dostałam kupon rabatowy - zniżka 10% - w sklepie internetowym brat.pl, ale nie będzie mi potrzebny, dlatego kto pierwszy ten lepszy!

ALLE8E5V3I -10%

Dziś prezentuję nietypowego frencha, biało-żółtego, do tego w kształcie tzw. chevron. Pamiętam kiedyś miałam biało fioletowy chevron, z dodatkiem srebrnego brokatu. Paznokcie mi się okropnie rozdwoiły.. W ogóle, widać że już jesień, nie tylko za oknem, ale też na mojej skórze, która wysycha na wiór. Dobra, dość narzekania :)





Biały lakier miałam z Wibo, french manicure. Dziadostwo, już na drugi dzień były odpryski i pęknięcia!
W chwili obecnej mam paznokcie obcięte i pomalowane tylko odżywką.. Lipa

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz