poniedziałek, 7 stycznia 2013

136.

Obiecałam napisać parę słów o cieniu FM, więc spełniam dane słowo.
Mineral Loose Eyeshadow w kolorze Vanilla Cream czyli mineralny sypki cień o ciekawym i poszukiwanym od dawna przeze mnie kolorze :)






Przede wszystkim cień jest matowy i już ma za to plusik :) Druga sprawa, że jest mineralny - kolejny plusik. Cień jest w plastikowym słoiczku, z siteczkiem, więc podróżować z nim ciężko, bo się wysypuje poza siteczko. Ale dla mnie to nie stanowi problemu - wystarczyć stuknąć nim o stół ze dwa razy i już ;) Co prawda nie wraca za siteczko, ale sie nie wysypuje z opakowania. Kolor... trochę beżowy, trochę różowy ;) Na zdjęciach w poprzednim poście wyszedł całkowicie beżowo.. HHmm.. Dla mnie kolor jest idealny! - plusik :) Aplikuje się go rewelacyjnie (plusik!) - w zależności od widzimisie, można nim delikatnie musnąć powieki lub pociapkać trochę więcej, by kolor był intensywniejszy. Gorzej jeśli chodzi o trwałość - cały dzień bez poprawek nie wytrzyma, bo znika mi w załamaniu powieki, więc minusik... Przynajmniej się nie wałkuje.
Cena - ok. 16zł. Na pewno znacie kogoś, kto rozprowadza kosmetyki FM - u nich pytajcie. Cienie są w różnych i naprawdę pięknych kolorach! Matowe i błyszczące.
Generalnie - polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz