środa, 29 stycznia 2014

208.

Nawiązując do wczoraj - będąc w potrzebie kupiłam w Biedronce Delikatny żel-krem łagodzący BeBeauty. I jestem zaskoczona! Pomijam, że dla mnie za bardzo naperfumowany, ale tak to bardzo pozytywnie, jak na Biedronke :P i zawartość parabenów :P




O żelo-kremie:
-pojemność 150ml, nie wiem kiedy zużyję to opakowanie....
-zapach jak dla mnie zbyt intensywny. Na początku mnie to denerwowało, teraz już mi to wisi - że tak powiem :P
-konsystencja...no dokładnie taka jak piszą- krem zmieszany z żelem :D ale dobrze się rozprowadza, fajnie zmywa
-wręcz rewelacyjny jeśli chodzi o demakijaż
-nie podrażnił mi oczu, choć byłam przekonana, że tak się stanie, ale z drugiej strony nie otwieram oczu jak mam to coś na twarzy :P nie ma co ryzykować ;]
-ceny nie pamiętam w sumie, poniżej 8zł na pewno
-opakowanie też fajne, wyciska się tyle kosmetyku ile się chce, nic nie kapie, nie gromadzi się w zatyczce itp.

Generalnie na plus.
Skład:

Piosnka na dziś:



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz